lördag 2 mars 2013

Firandet

I torsdags firade vi min födelsedag, sällskapet för kvällen var Emma och Josse. Firandet inleddes med mat vid Bröderna Olssons. De har verkligen vitlök i ALLT, alternativen finns för att få både shottar, kaffe och ölen serverad med vitlök i! För min del blev det husets burgare, mycket bra med massa vitlök. Efter att vi ätit oss proppmätta hos Olssons drog vi vidare till Underbara Bar för att lyssna på Timhshel. Otroligt bra musiker och mycket bra afton!

Hela dagen var mycket bra i det stora hela och både presenter och kort anlände från nära och kära! Tror dock det är första året någonsin jag inte firat min födelsedag hemma i Kronoby med tårta och familjen. Positivt dock för min lillebror som i år fick ha dagen för sig själv där hemma, jo vi är födda på samma dag med sju år emellan.




Inga kommentarer: