onsdag 27 februari 2013

Lata dagar

Nu har jag haft sportlov sen i fredags, eller egentligen har jag haft semiledigt sen i förra tisdags, men i alla fall lediga, lata dagar. Det finns olika vis att spendera ledig tid på vissa planerar in så mycket som möjligt under sin semester, jag gör tvärt emot. Det är ju semester och då vill jag absolut inte ha nåt schema att följa mest bara göra vad som faller mig in. För min del är det sovmorgon, fika, promenader, korsstygns broderi samt massa avsnitt av diverse tv-serier. Just nu är det Rederiet samt NCIS som toppar tittandet.

Idag blir det dock lite mera aktiv dag, har redan nu skissat på klänningar hela morgonen, eftermiddagen kommer spenderas med Emma på loppisrunda. I morgon är det ju min födelsedag och inplanerat är middag ute med fina flickor och sen vidare ut på klubb. På lördagen kommer det bli burlesk för hela slanten hos Fröken Frauke presenterar. Så med andra ord bra vecka!
 


Inga kommentarer: