torsdag 21 februari 2013

Judit, Bertil & Burgare

Som jag skrev tidigare är det förkylning på g här ute på Lidingö, familjen ligger ännu nerbäddad och jag har massa fritid. Har på ett sätt fått tidig start på sportlovet som infaller nästa vecka. I går spenderades den lediga eftermiddagen o kvällen med Emma. Vi hade bestämt oss för att gå till Judith och Bertil där det på onsdagar är pop-up restaurangen Shake Käk som huserar. Vi åt mycket delikata burgare och Emma drack vaniljshake, jag föredrog öl till min burgare. Annars är Judith & Bertil ett mysigt ställe med fin interiör, helt klart värt ett besök.

När jag tänker efter, vågar inte räkna, går nog en stor del av min lön här till take away latte, fika, brunch, lunch och middagar ute. Men vad kan man när det finns så otroligt bra matsällen och fik här som bara måste provas på!


Inga kommentarer: