tisdag 10 juni 2008

Rewind

Otroligt nu när jag verkligen har lust och har något att blogga om räcker inte tiden till..! Men för resumera lite vad som har hänt här på senast!
Fredagen den 30 juni blev jag utexaminerad klädsömmerska och student. Dimensionen gick riktigt bra, betyget är tiptop och jag fick till och med ett maffigt stipendium! Fredagskvällen tillbringades med klassen först vid Pavis med supergod mat och sen forsatte festen vid stadshotellet. Dock var jag chauför åt mig själv, för på lördagen var det dags för examenskaffe här hemma.



Lördagen blev otroligt lyckad, superfint väder med solsken hela dagen, mera gäster än jag förväntatv mig och jättefina presenter och rosor! Verkligen en dag att minnas! Lördagskvällen firades tillsammans med vännerna vid Calles i Kokkola. Riktigt lyckat det med!
För att sammanfatta det hela är jag riktigt nöjd med min examenshelg! Kunde int ha blivit bättre!



4 kommentarer:

Jennie sa...

ujj va fiin du er i klänningen! :) sko vila sij en helbild å :)

Ninah sa...

Kan skick ein åt de! :)

Marica sa...

så fiin så fiin:)

Ninah sa...

Tack :)