måndag 30 juni 2008

Ångest

Är något jag vanligtvis lider av på söndagar och måndagar nu för tiden. Varför ska det vara så svårt att kunna uppföra sig och kunna dricka med måtta?? Vart har självbehärskningen tagit vägen?
Men har i det stora hela haft en riktigt bra helg. På fredagen var vi på roadtripp till en villa i Vexala. Vid villan hände det inte så mycket men färden dit och därifrån var däremot mycket händelserika! Lördagen spenderade jag och min mor i Jakobstad på rea, dock var inga av mina fynd på rea men det hindrade inte mig från att shoppa! Lördagskvällen spenderades med det vanliga gänget. Först förefest vid Simons och sen vidare till Calles i Kokkola.
Igår var jag och Johanna till Jeppis och ställde i ordning vårt loppisbord. Hittills har affärerna gått extremt bra! Förhoppnigsvis får vi ihop lite mer än till bara bordshyran :P

3 kommentarer:

Jennie sa...

Bra med loppisbord! har sista dagen på onsda jag..får nu se hur mycket rikare man blev i slutändan nutå :p

Anonym sa...

ja har å vari på rea, kan knappt fatta ännu att ja int hitta nånting ;P

Ninah sa...

Jennie: Har man tur gar man ju nan € på pluss...men tå di nå ska ha så hög hyro!