söndag 16 december 2012

Femhundra!

Fanfarer, röda mattan utrullad och skålande i champagne, bloggen firar nämligen sitt 500:e inlägg! Kanske ingen hejdundrande summa med tanke på att jag haft bloggen i 4,5 år men ändå, jag bloggar mest efter humör och när jag själv känner för det. I de här 500 inläggen finns mitt liv från och med min yrkes/studentexamen dokumenterade och det är kul att se tillbaka, läsa och komma ihåg allt som hänt under dessa år.

För att fira kommer jag ha min första giveaway. Det som står i potten är en brosch i leopard, designad och framställd av mig. Det enda ni behöver göra för att delta i utlottningen är att lämna en kommentar till detta inlägg, tid har ni på er fram till julafton!

Grattis bloggen och lycka till alla läsare!




4 kommentarer:

PatriciaK sa...

Det alltid lika kul att titta in på din blogg! :) Det skulle vara fint att få bära den fina broschen ;)
God jul till dej Nina!

Kitten von Kat sa...

Grattis bloggen! En leopardbrosch skulle inte sitta fel ;)

Johanna aka Retrolover sa...

Wohoo! Jättegrattis till 500 inlägg. Wow, vad många. Självklart är jag med och tävlar om din fina brosch, men framför allt: grattis och bra kämpat!

Johannas Rockabilly & Vintage sa...

Ååh va fin! Duktig du är, jag älskar också att pyssla :)