tisdag 21 augusti 2012

Loppis söndag

Trots att jag för första gången under en tid på cirka tio år missade Juthbackamarknaden blev det ändå loppis under helgen. På söndagen ordnades nämligen Blocketloppis på Sergels Torg. Fanns massa fina saker i både rimliga och hutlösa prisklasser! Efter att ha petat på fina tv-kannor och vintagekläder avslutade vi dagen med att gå via bokbordet som sträckte sig längs hela Drottninggatan! Här kommer lite fint som fanns till salu.
 





































Trots att det fanns en massa fint var det bara ett ynka fynd som fick följa med hem. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte köpte den gröna tv-kanna till min samling, tyckte priset 300 kr var lite dyrt men det var det ju egentligen inte! Det jag köpte var ett stycke kaffefat ur serien Berså för 10 kr.


2 kommentarer: