onsdag 15 februari 2012

"På Hemligt Uppdrag"

Är ett projekt jag hållit på med nu sen november. Efter att jag gjort min praktik hos Naucler Design beslöt jag mig för att även göra mina "fördjupade 2" studier med dem. Sophie och Martin på Naucler gav mig frasen "På Hemligt Uppdrag" att utgå ifrån och jag satte igång med planerandet. Nu ett par månader senare är äntligen allting klart! Tro mig det har varit kul att experimentera med latex men ska även bli skönt att äntligen ta itu med slutarbetet!

Hela kollektionen "På Hemligt Uppdrag" är inspirerad av 1920-tal, orienten, Mata Hari och andra kvinnliga spioner och lönnmörderskor! Här ner följer ett par bilder på två av de tre helheter jag tillverkat! (Varning för aningen barnförbjudna bilder!!)

Design: Ninah + Naucler Design
Modell: Niki
Foto: Markus Lehto





4 kommentarer:

Kitten von Kat sa...

Wow!! Ser mycket bra ut Ninah!!

Ninah sa...

Tack! :)

Petra sa...

Dynamo-modellen! Whoo! Fina kläder Ninah-darling.

Ninah sa...

Jajja :) Taack! :)