tisdag 14 februari 2012

Möbelmässan

Förra veckan onsdag åkte vi ju över till Stockholm för att på torsdagen traska omkring på Stockholms möbelmässa. Gick omkring där största delen av dagen men även shopping hann vi med före hemresa. Fanns en himla massa fint att titta på! Det först vi såg när vi kom in på mässan var Prins Carl Philip!! Både jag och Camilla blev lite startstruck medans Ida lugnt och ovetandes gick förbi prinsen!

Här följer en bildkavalkad från dagen!



Här är en av de möbler som de duktiga Trä 3:orna ställde ut på mässan, Linda Håkanssons gungstol med rosor! En av mina personliga favoriter.

Camilla och Victoria Qvists gungstol.

Min absoluta favoritmöbel på hela mässan! Helt underbar byrå forgiven av Matilda Dahlquist från Konstfack.

Annat fint som också skulle passa hemma hos mig!









Tack o lov att det fanns en massa stolar att provsitta överallt för man blev rätt trött i fötterna av allt traskande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ninah!
Minns du vem som har tillverkat "tidningsborden"? Blev förtjust i dom! Finns det någon www-sida som presenterar allt som ställdes ut på mässan månne..?
-Laura

Ninah sa...

Hej! Ska kolla upp om jag hittar vem det var som hade dem! :) Men stockholm furniture faire har ju egen hemsida där alla utställare borde finnas med!