måndag 28 mars 2011

Helgen som var

Ja helgen den kom och gick och nu är det snart bara en vecka tills vi åker till Riga och Intertextil Balticum. I fredags var vi då på burlesque. Finsk burlesque är lite speciell en typ av egen tolkning men fint att folk försöker i alla fall! Efter burlesquen gicj vi till Dynamo, ett ställe där vi helt klart tillbringat för mycket tid denna vår. Nu är det definitivt dags för en paus! Annars har största delen av helgen tillbringats med Dr. House, har blivit lite smått beroende av den serien på nytt. För övrig hoppas jag att Finland, liksom Ryssland, tar sitt förnuft till fånga och skippar sommar/vintertids-helvetet. Skulle på bio, Black Swan, med Jenny igår och när jag i god tid, tror jag, börjar ställa mig för att söka mig in mot stan ringer Jenny och frågar var jag är. Failure jag hade glömt att ställa klockan och Jenny fick gå på bio utan mig.

Inga kommentarer: