tisdag 29 juli 2008

Helgen som var

Måste som vanligt dra en resume över helgen. Var ju Jeppisdagarna förra veckan, tack o lov inträffar det endast en gång om året! På fredagen var det Boppers i skolparken. Kom iväg mot stan lite senare än planerat så jag missade Wentues Blues Band...men hann ju till Boppers! Lika otroligt bra som vanlit var de!! Och det bästa av allt, jag fick träffa delar av bandet efter att de hade spelat klart! Var hur kul som helst!


Jag o sångaren Mats Lagerwall i Boppers, men varför har jag denna min!?

Träffade bekanta från Vasa på lördagskvällen också. Blev en lugn kväll men kom hem betydligt senare än planerat, men kul hade jag iaf! På lördagsmorgonen vaknade jag av att de andra i familjen var på väg till Jeppis åter en gång. Tänkte bara " äh, Jeppisdagan e ba ein gang i åri" å hoppade i kläderna och åkte med jag också. Hm...åt morgonmål vid korvgörans!

På lördagskvällen var det först förfest i Norrbyn o sen vidare mot Jeppis. Fullt med både känt och okänt folk överallt. Åt korvgörans på nyt och hade riktigt kul med några gamla bekanta! Men var lite problematiskt med hemfärden...efter många om, men och en omväg via Sandsund och Bännäs kom jag slutligen hem vid soluppgången. Låg och slöade vid villan hela söndagen, och tog sommarens första dopp!

I det stora hela blev det en riktigt lyckad helg!

1 kommentar:

Jennie sa...

ja he bleiv no vårrullar på fridan å lödan..OCH korvgörans på lödan..usch usch ;P