onsdag 11 juni 2008

American Car Meet

Tillbringade lördagskvällen i Nykarleby på ACM. Helt klart en av sommaren höjdpunkter för mig! Hade otrolit kul där, träffade massa folk man int ha set på en stund! Å så spelade ju Go Getters, ett av mina absoluta favoritband för tillfället! Hade till och med sån tur att jag träffade bandmedlemmarna före de började spela skakade hand med dem och småpratade lite. Staatus! :P Dansade som tokig under resten av kvällen!

Jag och min vän Tina!


Go Getters

By the way..åker till Åbo ida, ska på inträdesprov till Yrkeshögskolan Novia, formgivarlinjen. Önska mig lycks till!!

3 kommentarer:

Lisa sa...

janåhe !
verkar vara som e var bra i nykabi i helgen å :)

Jennie sa...

Lycka till på inträdes! :)
Far sjölv int naa på miin :P

Ninah sa...

jennie: Oj Jennie du e lata! :P

Lisa: Jepp had e no rittit bra ti ;P