tisdag 21 maj 2013

Money money money

Idag var jag, tro det eller ej, ute på shopping i Stockholm. Efter att man bott här ett tag blir man, eller i alla fall jag extremt lat med att ta mig in till centrum och gå i butiker. Var säkert närmare två månader sen jag senast var inne i city och shoppade till mig själv. Men idag är det tisdag och enligt mig bästa dagen för shopping, lite folk i farten och butikerna har hunnit reda upp efter helgrusningen. Mötte upp med Emma och Emilia och vi gick igenom rätt många butiker innan vi tog lunch på T.G.I Fridays. Kollade lite på Converse idag men blev inget köp ännu. Inhandlade dock en ny börs från Monki, den tredje i raden av samma modell. Gillar starkt deras börsar, rätt format och plats för allt som bör finnas i plånboken. Den förra jag hade har jag dock lyckats ha sönder dragkedjan till myntfacket i så var verkligen dags för en ny, den här gången blev det en i blått. Blått har aldrig tidigare varit en av mina favoritfärger men nu plötsligt har jag massa prylar och kläder i blått. Kan det månne bero på det röda håret som framhävs rätt snyggt tillsammans med blått?
 

Inga kommentarer: