torsdag 11 augusti 2011

Slutspurt

Länge leve sommaren den som kom och gick igen snabbare än någonsin förut....Verkligen den här sommaren har rusat förbi och nu är den i princip över. Av de planerade göromålen jag haft kan de utförda räknas på den ena handens fingrar. Har inte hunnit med annat än flytt och jobb kännd det som. Tog en titt i min kamera idag och har tagit hela 10 foton den här sommaren...

Men nu är jga ledig i två hela veckor! Under dessa ska alla min hemkomna prylar sorteras och packas om för att om två månader åter flyttas ner till Åbo. Men allra först ska jag över till Stockholm igen för att gå på bröllopsfest, på ett slott med övernattning och allt! Ska bli himla kul! Men sen efter det är det dags för sorterande och bloggande, har en miljon inlägg jag vill skriva!

Inga kommentarer: