måndag 23 augusti 2010

Juthbacka

I fredags och lördags var det dags för en av sommaren höjdpunkter. Juthbacka marknaden i Nykarleby, Finlands största loppmarknad! Var ett riktigt bra fyndår i år och allt prutade jag på, tro mig det lönar sig! Här är mina fynd, som alla ska med till Åbo lyan och placeras ut där.


50-tals soffbord 25 euro, blomkruksgrejj att hänga på väggen 1 euro, bordskryddsätt i prima skick 8 euro, liten plåtburk 1 euro, röd våg 3 euro, LP-skivställ 4 euro samt några LP-skivor.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Soo Ninah-style! ;) Najsnajs :) // Johanna

Marica sa...

häftiga grejer :)

Ninah sa...

Tack! :)

Kitten loves vintage sa...

Ååh, soffbordet! Skivställningen, vågen...Inga dåliga fynd! Kommer förståss på att jag glömde fota mitt fyndade blombord/blomställning...Ska försöka få upp bild på den också, stilen är samma som din, men svart-vit.

Ninah sa...

Åh är det ett svart vitt i typ samma material som min skivställningen!? :) Isåfall är det samma som jag kollade på men inte köpte, blev soffbordet istället :)

designofluna sa...

Vad häftigt! Jag vill också fynda! Jag tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin