måndag 3 maj 2010

Finnar i Sverige

Den här helgen har min familj varit på besök i Stockholm, eller egentligen var de ju inte här för att hälsa på mig utan min broders hockeylag var här för att kolla på LG-hockeygames som spelades i Globen. På lördag morgon åkte jag iväg till Globen för att hämta upp min mamma och säga hej till pappa och bror.


Suportrar, min bror längst till höger och hans hockeylag.


Jag och mamma åkte in till centrum och började dagen med att fika på Cupcake Bakery, helt godumliga muffins har dom där! Sen gick vi omkring på stan hela dagen. Vid Järntoget i Gamla stan åt vi på fin restaurang och jag fick välja vad jag ville ur menyn. Jag åt älgköttsburgare med coleslaw och klyftpotatis som var jättegott. Sen åkte vi hem till mig och kollade och sen åkte vi tillbaka till Globen. hade en jättetrevlig dag i sällskap med mamma.

Mamma hade shoppat taxfree till mig på båten. Chanel nr 5!

Inga kommentarer: