söndag 7 februari 2010

Helgen som kom och gick

Ja-a den här helgen har då inga stordåd uträttats. I fredags var jag på en snabb loppisrunda till Frälsningsarmen här när. Det blev 3 väskor till min samling för det överkomliga priset 1 euro stycket. På kvälle var det vin, fastlagsbullar, Alias och sanning eller konsekvens hos Linda med några andra formgivare, mycket trevligt!
I lördags betalde jag min hyra, resten av dagen sov jag. Idag har jag diskat, varit på lite småshopping till stan och lagt rött och vitt rutigt hyllpappe på alla hyllor och i alla lådor i köket. Hemmafru så det förslår! Ska bara ha tag på hyllspetsar nu också, någon som har en aningn om var sådana kan hittas?
Hade egentligen en lång lista med skaer som skulle fixas den här helgen enda grejjen jag fått bocka av är diskningen..
Nu ska jag bränna en "kryapådigcd" till min far som varit inlagd på sjukhus den här veckan.

Inga kommentarer: