lördag 23 maj 2009

Vill ha sommarlov nu

Men har skola till 5 juni...å sen självstudier till 18 juni. Men jag har då inte tänkt va längre i Åbo än till den 6 juni max! Har trä och möbelperiod i skolan just nu, helt otroligt roligt! Har så ångest över vad jag ska inrikta mig på till hösten....beklädnad eller trä?? Skulle ju i framtiden vilja ägna mig åt att restaurera gamla jenkkis på insidan, typ klädsel å sånt. Så på att sätt ligger väl kanske trä lite närmare det. Men sen är jag ju kanske lite mera kreativt tänkande inom beklädnand...Hmm...svårt val. Men har en vecka på mig att fundera änn sen ska blanketten lämnas in!

Är för tillfället hemma i Kronoby å här är också sommaren på g, men det är kanske lite somrigare i Åbo nog. Skulle inte alls ha lust att åka tillbaka till Åbo i morgon, men kommer att komma hem nästa helg pånyt iaf.

Inga kommentarer: