söndag 1 februari 2009

Sakletare!

Igår var jag åter en gång på loppis runda med min faster. Vart till St Karins och sen åkte vi omkring och letade en massa andra loppisar, hittade två nya igår! Fyndade faktiskt en hel del igår så det var en riktigt lyckad loppislörda!

Skor knappt använda, 70/80-tal, 1€.

Tv-kanna, den tredje i min samling! 20€ gav jag för den här, aningen dyrt pris med tanke på att en av de andra jag har hade samma pris och den är verkligen felfri, vilket inte denna är.

Plåtburkar. Paulig 4€, te-burk 2€. Blå kakaoburk, köpt vid en tidigare loppisrunda, 0,30€.

Marilyn väska/beautybox. Var inte begagnad men såldes ändå på loppis, 9.90€.

Ölstop med spelkortssymboler, 0,50€ st.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga fynd! ;P En sånde teburk har vi å fast stör :D
Dömde skoan va häfti!

Anonym sa...

Oj va mytsi fin tavara du hittar åt de på loppis :)

Anonym sa...

Hemsidan har nu öppnat!
Gå in och kika och se om något lockar dig.
www.daisydapper.com

Hälsningar
Daisy dapper